måndag 21 mars 2011

Så här ser det ut nu

För ett par veckor sedan då Mio hade fått för sig att han ville vara vaken hela nätterna var jag så trött en natt att jag helt förtvivlad berättade för Mio att "detta är anledningen till att människor låser in sina barn i källaren". Så här i efterhand var det kanske inte så snällt sagt (eller tänkt) och jag hoppas han inte får några men av att höra det och att ingen tror att jag faktiskt skulle göra det, men ibland är man så trött att ens tålamod inte är så stort. Jag vill skriva ner detta så jag kommer ihåg hur hans rutiner och vanor såg ut när jag blickar tillbaka i bloggen. Nu verkar det (PEPPAR PEPPAR) som om hans sömn blivit bättre och han somnar lätt på kvällen i sin egen säng så jag hoppas på en god natts sömn.

Jag kan ju också passa på att skriva att denna period i hans liv är hur spännande som helst. Det stämmer verkligen att alla åldrar har sin charm. Att få se honom utvecklas och växa är det finaste jag någonsin fått uppleva

Nu är det snart dags för "en unge i minuten" Jag älskar sådana program!

Inga kommentarer: