lördag 20 augusti 2011

Sista helgen innan verkligheten







På måndag börjar allvaret igen och jag hade tänkt att njuta av denna helg ordentligt. Men klockan 20 igår bäddade Martin ner mig i sängen tillsammans med min trogna vän Mr migrän. Svär åt att det är lördag idag och att jag inte kan få tag i min akupunktör.

Idag är huvudvärken bättre men inte borta, men uppe har jag kunnat vara. Sedan tjugo över 5 om jag ska vara exakt! Det borde vara olagligt för barn att vakna vid den tiden! Inte ens barnprogrammen på barnkanalen hade börjat då och DÅ är det illa!


När vi var och handlade innan idag var vi även inne på barnens hus och Mio fick en ny elefant. Han älskar sina djur och framförallt sin mamut och elefanterna. Åker vi till en leksaksaffär och säger att han får välja en leksak väljer han ett djur och nu fattas det bara en liten afrikansk bebiselefant och en mamutunge i hans samling.

Inga kommentarer: