söndag 22 januari 2012

Längtar till våren



Det var längesen jag skrev här och det kommer nog dröja lika länge till nästa inlägg men en liten anteckning vill jag ändå göra här.


Januari går mot sitt slut och snart hoppas jag att april är här. Jag hoppas att allt går bra så att vi får träffa den lilla bebisen i magen. Mio har idag övat på storebrors rollen med baby-Lo som var på besök här med sin mamma Carro och storasyster Leia. Han var så snäll och omtänksam och sa inte "min" en enda gång. Tveksamt om han är lika snäll mot lillebror sen men man kan ju alltid hoppas!

2 kommentarer:

ami sa...

Titta! Där är ju liten! :)
Är så glad för er skull, och glad att du mår så bra. Och, Mio kommer att bli en jättego storebror även om han kommer att säga 'min!' lite då och då. ;)
Kramiz på dig!!!!

Evelina sa...

Men åh så mysigt med en bebis till!!!
Stort grattis sötaste!

Kramar