tisdag 26 augusti 2008

Lunch med svärfar o svägerska

Har fixat o donat med lite grejer idag med. Skrivit räkningar, ringt o sagt upp radiotjänst och viasat. Fan så mycket saker att tänka på! Soffan är såld och jag hoppas på att kunna sälja av lite mer saker, tex databordet och tv-hyllan. Sängen vet i fan vad jag ska göra med, slänga tror jag.

Totto ringde i förmiddags och undrade vad jag gjorde. Hans pappa o syster tyckte synd om mig som bara satt i lägenheten så de bjöd mig på lunch på stan. Usch så jobbigt det var. Hade mycket mycket hellre haft Totto med mig första gången jag träffar svärfar o svägerska :/ men jag vågade inte riktigt säga nej när hans syster skickade sms och frågade. Det var jobbigt. Jag var så nervös, tror jag sa fel saker hela tiden. Åh så dumt. Jag vill ju att de ska tycka om mig. Fan. Jaja nästa gång får Totto vara med iallafall, då kanske jag kan slappna av lite mera.

Inga kommentarer: