fredag 29 augusti 2008

Uttråkad

Drog hem "svärdet i stenen" igår, satt och kollade lite på den nu på morgonen tillsammans med ett par varma mackor och ett stort glas mjölk, rätt mysigt faktiskt.
Har hunnit ringa ett par samtal oxå. Är ju övervakare till en ung kille så jag var ju tvungen att prata med honom och frivården om att jag ska flytta. Så en träff med honom måste jag också boka in under tiden jag är hemma.

Har ingenting att göra just nu, som vanligt. Klockan är snart halv 10 och jag har varit uppe i 2 timmar redan. Får väl släpa mig in i duschen snart iallafall. Totto slutar tidigt idag, kommer hem redan vid 13. Yeah.. Det tycker jag om :) I kväll ska vi ut med Tottos föräldrar och syster med man. Det är jag inte lika säker på om jag tycker om :) Haha jo då det ska nog gå bra nu när Totto är med.

Inga kommentarer: