söndag 7 september 2008

Klassfest!

Var på återföreningsträff med åk 9 igår. 10 år sedan vi slutade högstadiet. Kändes verkligen som det var längesen. Jag är ju inte alls samma person nu som jag var då. Och säkert inte många andra heller. NÅGRA däremot kändes precis samma lika! En översittare som alltid trott att han var så mycket mer. Pluggade nu självklart i Stockholm till någon "fin" bankman och hade alldeles för mycket utbildning för att jobba på en swebank här hemma :) Hihihihi.
Var jätteroligt att träffa Linda som oxå bor i Stockholm nu, men som ha 3 barn och jobbar med sina hästar. Mysig tjej.
Roligast var självklart att träffa Maria som bor i Borås och som jag har haft kontakt med under åren men som man träffar alldeles för sällan ändån.
Även om kvällen var trevlig så blev det inte så sent för mig. För efter 23 så började alla röra på sig för att dra vidare till Harrys. Ja alla förutom Linda som hade med sin lilla pojke på 3½ månad, maria som är gravid och jag som bara är tråkig :)

Inga kommentarer: