fredag 5 september 2008

sket slut

Har inte ens varit ifrån Totto en vecka men jag saknar honom så grymt mycket. Vill vara med honom nu. Samtidigt är det skönt att få tillbringa så mycket tid med familjen. Har seperationsångest så det skriker om det. Gjorde adressändring idag oxå... det börjar bli verkligt.

Är sket slut, var i och för sig bara uppe två gånger inatt och sov bra där emellan, så det var en bra natt. Men sen upp vid halv 7 och till tandläkarn. Inga hål. Bra. In till stan med mamma för att hämta lite grejer så jag klarar helgen hemma hos mamma och pappa. (syrran kommer när som) Har hunnit vara barnvakt åt alla tre brorsbarn oxå, dock inte på samma gång :) Tur det... 3 är många!

Fy fan så trött jag är, men som sagt syrran kommer när som och jag har lovat att göra tacogratäng till kvällen så det är väl bara att bita ihop och släpa mig upp från stolen och göra mitt bästa för att inte falla ner i soffan :)

Inga kommentarer: