fredag 21 november 2008

Fick tag i gubben och grisen

Helg igen, veckorna går ändå rätt fort för att inte göra nåt. Idag har jag varit nere på stan och tittat lite. Köpte ett par Rosa! stumpbyxor.
Nästan alla mina nya kläder är svarta eller gråa. Måste ju få lite färg på mig.


Fick hem mina kläder från Ellos igår, fina men de skulle nog vara ännu finare om man jag inte var...hmm hur ska jag uttrycka mig.... så FET!!! Men mamma säger att detta bara är början och jag antar att hon har rätt. Mammor brukar ha det! (men inte alltid) ;)

Jaja var och köpte pepparkaksformar och pepparkaksdeg också. Jag är alldeles för lat för att göra egen. Egentligen skulle jag vilja ha nalle puh och hans vänner former som min svägerska Carto har men jag har inte hittat några så det fick bli de gamla vanliga traditionella (tråkiga?) med gubben och grisen.



Så här såg det ut förra året, i år skiter jag i huset!

Inga kommentarer: