torsdag 20 november 2008

Kort kväll

Jag klarade kvällen ensam igår iallafall. Totto kom hem redan vid 8a och då hade jag fixat lite mat från restaurangen här nedanför. Blev soffan, god mat och bonde söker fru och sedan sängen. En kort men bra kväll. Idag slutar Totto tidigt och kommer hem direkt efter träningen :) Då ska jag väll ha lyckats ta mig till duschen (tänkte göra det nu) och fixa lite mat. Har varit dålig på det denna vecka :/ Maten alltså... inte duschen :)

Pratade lite med Syster idag och hon var sugen på att komma upp och hälsa på nästa vecka då mamma och pappa ska vara här. Hoppas det går att ordna, var längesen jag träffade henne! Har pratat med pappa om det och han skulle ringa henne ikväll. Som sagt duschen nu och sedan ska jag till affären och handla det lilla som fattas till middagen.

Inga kommentarer: