onsdag 6 maj 2009

4 veckor

Igår kväll "fyllde" lilleman 4 veckor. Bara 4 veckor?! Det känns som vi haft honom mycket längre! Vet inte om det beror på lyckan eller sömnstörningarna... troligtvis båda ;) Men mest lycka tror jag. Inatt har jag inte varit lika lycklig iallafall. Mio hade svårt att somna och har sedan varit vaken till och från mest hela natten. Vid halv 6 tyckte han att eftersom pappa ändå skulle upp kunde han och mamma också vakna. Nu däremot sover han gott och jag har helt otroligt nog både hunnit duscha, äta frukost och är på god väg att få tänderna borstade! Kors i taket. Mycket tack vare att jag kunde duscha innan Totto åkte till jobbet.

Idag på schemat står det öppna förskola, så jag och Mio tar bussen dit och till kvällen blir det tacos och sist men inte minst blir det "lie to me" i sängen... hoppas bara jag kan hålla mig vaken tills dess om lilleman sover. I måndags somnade jag innan spårlöst ens börjat... och nu hör jag mini igen ;)

Inga kommentarer: