söndag 24 maj 2009

klantarsel nr 1


Jag är en sån grymt klantig människa vilket gör mig riktigt irriterad. Hur jag än försöker skärpa mig så klantar jag ofta till nåt. Igår efter att våran kaffebryggare pajat (det hade jag inget med att göra) så gick jag ner till fiket Kanel för att köpa lite kaffe att ta med hem till Totto och mig. Jag kom precis när de höll på att stänga men de var snälla och lät mig få komma in och köpa mitt kaffe. Mm äntligen kaffe tänkte jag när jag försiktigt gick hem igen. Och allt gick ju jättebra tills jag öppna ytterdörren och nyckeln fastnar i dörren och den ena muggen kraschar i golvet! Fan vad klumpigt och så typiskt mig! Det var kaffe överallt! Oj vad arg jag blev på mig själv. Så om ni hörde många fula ord eka igår så var det säkert jag. Ja jag tror det hördes enda till Mariannelund! Så imorse blev det the ultimate fighter UTAN kaffe! Det var lite hemskt faktiskt, så det blev att åka till Valbo när de öppnade i förmiddags och köpa en ny. Hittade även en kanonfin tröja till mig själv på Bikbok! Knallrosa!!

Nej om det kanske är dags att börja packa klart allt till imorgon, då Mio och jag ska åka tåg till småland. Men usch det är ju så tråkigt så jag drar mig för det. Blir nog att stresspacka ikväll innan sängdags eller imorgon bitti. Tåget går vid 09 så jag tänkte gå upp vid 06 med Totto så jag hinner fixa allt och pussa lite extra på Totto.












Inga kommentarer: