lördag 13 juni 2009

Beccis

Kan det vara så att jag fått pojken att somna ordentligt nu?? Har försökt söva honom sedan 19. Han har varit vaken mest hela dagen, jätteduktig och glad men nu en väldigt trött pojker. Tror han märker av att han inte är hemma och har då lite svårt att komma till ro. Han somnar i min famn men så fort jag lägger ner honom eller något låter så vaknar han med ett ryck. Nu har det varit tyst innefrån rummet i 10 min... får se hur länge det förblir så :D

Idag har det annars varit Beccis stora dag! Min underbara syster tog studenten! Hon var så fin och jag är en väldigt stolt storasyster!! Önskar henne all lycka i framtiden, även fast jag vet att hon inte behöver mina lyckoönskningar, hon kommer lyckats galant med vad som helst hon bestämmer sig för att hon vill göra! Jag tror på henne!
Än en gång... Grattis, grattis grattis :D

Inga kommentarer: