tisdag 30 juni 2009

Det blev en dag på stranden

Förstår ni hur mycket jag njuter av detta väder? I söndags blev det inget solande men igår och idag blev det små utflykter till olika badställen. Igår åkte vi till en liten strand vid havet och idag åkte vi till ett ställe där de har två små pooler. Det var inte alls så mycket folk där och det var mycket skönt att kunna bada och svalka sig, var perfekt temperatur i vattnet. Tottos syster kom också dit med alla barnen, och eftersom vi inte har inte träffat dom på länge nu när vi varit nere i Småland så var extra kul att de kom och gjorde oss sällskap idag. Mio låg i sin vagn i skuggan och sov nästan hela tiden vilket var skönt då jag kunde ligga och gotta mig i solen. Men man blir trött av värmen också (vilket jag gärna blir av solen) fråga bara mina 2 grabbar som däckat båda två nu.

Inga kommentarer: