söndag 1 november 2009

Emma!

Helgen har varit jättebra och återträffen var jättetrevlig! Det var bara 4 stycken som inte kunde komma. Eftersom jag inte hade någon barnvakt då både min mamma och bror jobbade så fick Mio följa med och han skötte sig exemplariskt! (som vanligt) Alla ville hålla och mysa med honom och fastän han bara sovit 40 minuter under hela dagen var han glad och sprallig hela tiden. Klockan halv 8 lånade jag Mariannes säng och Mio somnade inom några minuter. Klockan halv 12 började vi bege oss hem och väl hemma så blev det fort sängen.

På lördagsförmiddagen åkte Emma, Mio och jag in för att fika och träffa Elsa, Elin och Maria (alla från klassen) lite mera och jag hoppas verkligen vi kommer träffas allihop snart igen.

Men det bästa med helgen är helt klart all tid jag fått med Emma! (även om jag låg däckad i migrän ett par timmar i gårkväll) Åh vad jag kan sakna henne! Under de två åren som vi pluggande träffades vi nästan dagligen och helt plötsligt är det 60 mil emellan oss. Men även om vi inte träffas så ofta så pratar vi ofta i telefon. Och när vi väl träffas så känns det lika bra som förr.

Och det bästa med nästa vecka, alltså i morgon.. är att jag ska åka hem till min fina man <3

Inga kommentarer: