måndag 30 november 2009

God kväll

Eftersom Mio reagerade på ägg häromdan så fick vi en läkartid på bvc idag för att få träffa en läkare. Det kändes ju jättebra att de tog det på allvar och ville kolla upp det. Vad jag däremot inte förstår är varför vi behövde gå dit idag. För allt vi gjorde var att hälsa på en läkare och sitta brevid honom när han skrev en remiss och så sa han "ja nu är den skickad, så då var vi klara". Öh jaha tack då.... Självklart var det inga problem att gå ner till bvc men jag undrar bara om bvc tanten inte bara kunde be honom skriva en remiss utan oss där? Säkert beror det på lagar och regler men fundersam blev jag ändå ;)

jaja nog tjatat om det, imorgon ska jag träffa carro och Leia och på onsdag kommer min mamma upp och hälsar på! Pappa kom förbi idag och lämnade en dator till mig (med allt i från min gamla dator som han lyckats rädda!) när han var påväg upp till Söderhamn för att jobba.

Nu ska jag släpa min gamla trötta kropp till sängen och sova ett par timmar innan ett litet busfrö vaknar och vill ta alldeles för stor plats i vår säng ;)

God natt

Inga kommentarer: