måndag 26 juli 2010

Något har hänt!

Det är något som har hänt med mig, något som jag aldrig varit med om tidigare. Jag kan inte somna! Hela mitt liv, Ja även när jag var liten mini som Mio så har jag varit ruskigt kvällstrött. Aldrig behövt ha någon läggtid av min älskade mamma, hon visste att jag la mig när jag blev trött, vilket ofta var tidigare än hon trott.

Nu i flera dagar har det bara tagit stopp. Jag ligger och vrider mig i timmar! Jag är på riktigt chockad över detta! Jag har förundrats över människor som inte kan sova, hur ORKAR de vara vakna?! Det har funnits tillfällen förr i mitt liv då jag varit så upprörd eller förkrossad att jag varit helt förstörd, ändå har jag slocknat såfort jag lagt huvudet på kudden. Och DET är inte friskt!

Så nu provar jag en ny taktik, jag ska inte gå och lägga mig förrän jag är så trött att ögonen faller ihop eller att Martin får BÄRA in mig till sängen för att jag inte ORKAR gå! SÅ DET SÅ!!!!!




Fast sängen börjar ju locka lite ändå......

Inga kommentarer: