lördag 24 juli 2010

Njuter av tiden tillsammans

Lördag kväll och myskväll, men det är knappt att jag har koll på vilken dag det är för denna sommar har vi helg-mys varje kväll, och jag njuter till fullo. Film, mys och kärlek. Jag vill inte att sommaren tar slut! Det är underbart att få tillbringa hela sommaren tillsammans med min man och vårat barn!

Igår var jag dock iväg några timmar från min man. Mio och jag var hos Carro och Leia tillsammans med två andra mammor och deras barn (från öppna förskolan.) Där bjöds vi på både mat, kaffe och glass och hade hur trevligt som helst. Tyvärr var inte mitt minne med så inte en enda bild togs under kvällen. Mio som brukar sova vid 7 höll igång bra, klockan halv 8 begav sig de andra mammorna medan jag (och Martin som kom för att hämta oss) satt kvar hos Carro och Tobbe en stund till. Klockan var nog närmare 21 när vi kom hem och Mio slocknade för natten alldeles utmattad av all lek. Tänk att vi träffat sådana fina vänner!!

Inga kommentarer: