lördag 12 februari 2011

Vilken toppenhelg!

Jag blev hemma från jobbet på torsdagen med, Mio fortsatte kräkas. Mamma och pappa trotsade vädret och kräkningarna och kom upp vilket var jättekul. Under fredagen kunde då både Martin och jag jobba då Mios morföräldrar var hemma och resten av helgen skulle vi bara mysa och umgås med varandra... men dagen idag har varken Mio eller jag mått bra. Mio har slutat kräkas men han är totalt orkeslös och ligger bara i soffan eller i sängen och sover eller gråter. Lille, lille Mio!

Jag har inte heller mått så bra, under gårdagen fick jag ont i magen, kändes som mensvärk men den blev kraftigare och kraftigare. Inatt vid 2 -tiden vaknade jag och kunde inte somna om pga smärtan. Det var då jag började misstänka njursten som jag haft förr. Klockan halv 4 funderade jag allvarligt på att väcka Martin för att jag hade så ont, men höll ut. Klockan 6 vakande Mio och även Martin och efter ett samtal till 1177 så åkte vi in till akuten. Där blev jag kvar tills kvart över 3 idag. Sitter nu här i soffan och är flumtrött av all morfin jag fått. Men oj vad bra medicin det är! Magen är bättre men inte heller bra, jag kan ändå sitta stilla nu vilket är ett bra tecken. Hur natten blir får vi väl se...

Inga kommentarer: