fredag 13 maj 2011

Ja!! Tack!! Äntligen!!

Nu är det helg och det känns så skönt! Jag har nog varit trött sedan i tisdags. Ungdomarna på skolan fick helg redan igår då det varit studiedag för oss idag. Inte den roligaste studiedagen vi haft men viktig, efter lunchen (som jag och några till intog nere på stan) blev den mycket bättre då vi bytte grypper och jag kom med några riktigt fina och bra människor. Jag gillar verkligen så många på jobbet och jag är så glad att jag får jobba med dom. Den enda som fattades idag var Ami! Dagarna på jobbet går lite långsammare utan henne :(

Tidigare ikväll försökte jag börja rensa lite här hemma men shit vad mycket grejer vi har! Jag vet ju inte vart jag ska börja, och det känns som jag bara flyttar runt allt. Jag förstår faktiskt inte hur vi kan ha så mycket skit när vi bara bott här i 1 år! Vart ska jag börja?!!!

Inga kommentarer: