tisdag 3 maj 2011

Varför?

Att det aldrig tar slut. Nu har jag varit hes, förkyld och hostat i 2 veckor! Och inte blir det något bättre. Igår var jag till och med hos dokteri doktorn och fick utskivet lite bricanyl och pulmicort. (ja jag är en nörd med inhalator! Tänk er den nördigaste killen med trasiga glasögon som petar upp dom på näsan med jämna mellanrum i tjejfilmerna, där han är så kär i den där snygga tjejen som bara se honom som en kompis, ja det är jag nu) 750 kroner fattigare är jag idag och som sagt, fortfarande inget bättre. Jag är så trött på att snora och hosta! Nu vill jag vara frisk!

Hoppas jag mår bättre på fredag...

2 kommentarer:

ami sa...

Hoppas du blir frisk snart. Ser fram emot fika och prat! :)
kramkram

Hokori sa...

Ja det hoppas jag med, är så trött på att inte känna mig pigg. Ja vi måste ju hinna ses innan den lille tittar ut! Mio säger att han vill leka bus med Elias;)