måndag 18 juni 2012

Nattsömn

Natten som var lite mindre bra kan man säga, och det var inte C som höll oss vakna utan Mio. Det har hänt ett par gånger tidigare också att han vaknar mitt i natten och vill sova tillsammans med oss men ändå inte kan somna om. Så då ligger hanvaken i flera timmar och vänder, vrider och sätter sig upp om vartannat. Inatt efter 2 timmars vakenhet gick jag helt enkelt upp och gjorde välling till honom och så la sig han och Martin i hans rum och tydligen funkade det för han slocknade då.

Efter det så sov vi bra resten av natten och fick sova till halv 8! Solen har lyst på oss lite då och då så vi tog en trip till Hemlingby under förmiddagen för lek och fika och efter det har vi bara tillbringat dagen hemma på gården. Just det innan Hemlingby var vi och hämtade hem Charlies och mitt pass. Jag ser inte lika kriminell ut denna gång men blir man någonsin bra på pass eller körkort?! Charlies foto blev ändå rätt sött! ´

Just nu nattar Martin Mio, (C somnade tyvärr redan vid 17 så vi får väl se när han vaknar) och jag tror jag ska smyga ut i köket och hämta lite glass, sedan blir det film och mys!

1 kommentar:

ami sa...

Suck, säger jag för sådana nätter. Här har vi haft en sådan nu inatt och vi får se hur trött Simon blir under dagen idag.

hihii.... inte visste jag att du sett kriminell ut? Skönt att ha fått passen fixade och kul med resa snart.

kram kram!