torsdag 3 december 2009

Hemska dag!

Det blev inte någon julavslutning på öppna förskolan igår för Mio och mig. Jag hade sådan migrän och redan på vägen dit kändes det att jag inte skulle klara det. Gick av bussen, kräktes och åkte hem igen. Det var nog den värsta bussresan jag någonsin åkt, även om den inte tog så många minuter. Väl hemma låg jag på golvet och försökte ta bort Mio från allt han inte får göra och så till toan igen. Till slut fick jag ringa hem Totto och strax därefter slocknade Mio och jag.

Totto kom hem vid 12 kanske och Mio vaknade vid 13. Då hade jag inte bytt Mios blöja sedan innan vi skulle till öppnis och inte heller hade han fått något annat att äta än välling och gröt. Jag kände mig som världens sämsta mamma som inte ens orkade ta han om sin fina pojk. Jag är så tacksam över att jag har en sådan underbar man som jag har!!

Love you <3

Inga kommentarer: