måndag 3 maj 2010

Nya vagn, ny tand

Det var inte så varmt ute som jag trodde när jag tittade ut genom fönstret nu på förmiddagen men det var tillräckligt skönt för att ta en promenad med Mio och våran nya sulky. Denna gång en trehjuling, innan har jag sagt att jag inte vill ha en trehjuling men det var den som Martin och jag gillade mest och den är så smidig och lätt att köra. Kan säkert ta en joggingtur med den också om jag skulle vilja. Egentligen hade jag tänkt ta med Mio till en lekpark men han har fått hosta och börjar bli snorig så bestämde jag att det fick räcka med frisk luft i vagnen.
Vår nya sulky är i färgerna brun och turkos, hade gärna haft svart/lime men den var slut.
Mios första kindtand har brutit igenom och jag förstår om han haft ont. det ser ut att göra ont. Huu, Jag är glad att jag bara fått 2 visdomständer.

Inga kommentarer: