tisdag 4 maj 2010

Rasslig liten pojk

Mios förkylning blir bara värre. Han är snorig, hostar och är jätterosslig i bröstet. Han vaknade efter bara en liten stund sedan vi nattat honom nu vid sju och var helt otröstlig. Bara skrek och grät nästan hysteriskt. Jättevarm var han också så vi tog av honom pyjamasen. Efter massa ljummet vatten och vilande på pappas bröst så tror jag nu att han sover. En stund iallafall. Jag hoppas verkligen inte att denna natt blir lika illa som förra. Jag har inte sovit många timmar och behöver lite mer än 15 minuters sammanhängande sömn känner jag.

Trots sjukdom har vi hunnit fixa lite saker, vår nya soffa som ska komma senast nästa vecka åkte vi ner och betalde. Vi åkte även och besökte polisen för att ordna passansökan och passfoto till Mio. Så nu är det också gjort och bara till att hämta upp det om några dagar. Åh vad jag ser fram emot sommaren. Martin är ledig HELA sommaren med Mio och mig, Grekland, Västervik, familj och vänner! kan det bli bättre? Tror inte det! (Det skulle väl vara ett hus då ;) )

Inga kommentarer: