torsdag 3 juni 2010

In och ut

Idag har det inte blivit någon utedag, solen skiner fortfarande och det var riktigt varmt redan vid 9 tiden när Mio och jag var ute på en liten promenad. Men idag fick jag välja bort solen och ta itu med hemmet. Det såg ut som ett litet bombnedslag ägt rum här. Att städa en lägenhet kanske inte låter som det ska ta så mycket tid, damma är inga problem men med en dammsugare som lägger av hela tiden för att den är full och jag inte hittat några nya samma lika påsar att köpa så är det lite knepigt. Att plocka undan saker låter kanske inte heller som det ska ta någon längre stund. FEL igen. Jag skojar inte när jag säger att jag plockat in de nedersta bäckerna i bokhyllan och barnfilmerna i skåpet 20 gånger idag! Jag plockar in och Mio drar ut dom igen. Till slut gav jag upp och plockade upp det när han lagt sig så nu är det fint igen tills 06 imorgon bitti.... och då är det fredag!!!

Inga kommentarer: