måndag 21 juni 2010

Måndag morgon

Godmorgon måndag? Blir helt veckovild av att ha min man ledig såhär mycket ;) Men jag är så glad att han har ett sådant bra jobb att han är ledig varje sommar. Jag är också grymt tacksam över att Martin tog morgonpasset med Mio i morse, det startade vid klockan 03! Och vid 4 gav vi upp och Martin gick upp med honom. Framåt halv 6 kom de tillbaka till sängs och Mio sov till halv 8 då gick jag upp med honom så Martin också skulle få lite sömn. Mio och jag har tittat på barnprogram vilket är först nu som han börjat bli lite intresserad av. Jag har ju hört att små barn inte ska se på tv men lite tror jag inte skadar och det är grymt skönt och mysigt att sitta i soffan tätt ihopslingrade och titta tillsammans. Nu väntar jag på att Martin ska vakna så det blir frukost och kaffe!

Inga kommentarer: