måndag 4 oktober 2010

Måndag v 40

Vår fina fina Mio för några dagar sedan.
Mio har feber och är (som vanligt nu förtiden) hostig och förkyld så idag har jag VAB:at för första gången i mitt liv. Känns lite skumt att inte gå till jobbet och det slog mig att det är lite skrämmande hur fort man/jag vänjer sig vid nya saker. För jag har ju faktiskt bara jobbat i 7-8 veckor, innan dess var jag ju "ledig" i 2 år!



Nu sover min fina lilla pojk och jag hoppas han får sova bättre inatt än han gjorde igår, ja vi med för den delen. Imorgon är det jobb för min del medan Martin är hemma med Mini.

4 kommentarer:

Marianne sa...

Så söt han är lille Mio i badkaret!

Hokori sa...

Åh hej Marianne! Vad längesen det var! Hur har du det?

Jovisst är han söt, tycker jag med ;)

Kram

Marianne sa...

Det är bra! Förutom att jag blir så sänkt av mörkret. Vill gå i idé ett par månader!

Hokori sa...

Usch jag kommer ihåg det, hoppas att hösten går fort för dig och tänk alldeles strax är det dags för advent och massa mys :)