onsdag 6 oktober 2010

Om 23 timmar och 53 min

Ett nytt avsnitt av Dexter har jag och min man precis myst till. Åh jag längtar redan till nästa avsnitt!

Mio är orolig och har redan vaknat och varit ledsen 3 gånger så ikväll blir det supertidig läggning för mig. Jag blir så förstörd när jag inte får sova något bra och mitt huvud blir hemskt. Nu har jag haft huvudvärk och migrän alldeles för ofta den sista tiden. Inatt sov jag ändå nästan lite bra tack vare att min finaste, underbaraste man tog hela andra halvan av natten och jag fick lägga mig och sova helt ostörd i Mios (lek)rum. Han påminnde mig också nu ikväll att Mio blir 1½ år i morgon! Konstigt nog har jag tänkt mig honom som så i flera månader och sagt det när folk frågar. Men imorgon stämmer det alltså. Imorgon är han 1½ år, ja nästan exakt om 1 dygn!

Inga kommentarer: