lördag 2 oktober 2010

Underbara helg

Åh vad det är skönt med helg, det går inte ens att jämföra hur mycket mer jag njuter av helgerna nu av mot innan vi fick barn/började jobba. Ännu mer efterlängtade kommer dom bli efter denna vecka då jag går upp till heltid. Det känns inte som jag hinner med hälften av vad jag skulle vilja under veckorna. Klippning och tandläkarbesök är något som jag måste lyckas få in snarast men när vet jag inte.

Något som jag iallafall tog mig tid för att göra i torsdags var att träna, det låter kanske som en väldigt enkel grej att hinna med men med familj och jobb så är det inte så lätt. Det är klart det går om man vill, absolut! Men det är inte lika smidigt som tidigare. I torsdags hann jag bara hem för att byta om till träningskläder och så stack jag igen. När jag kom hem var klockan över 8 och Mio sov. Men kul var det och shit vilken träningsvärk jag har idag!



Nu måste jag gå och pussa lite på min fina man! Han är helt klart bästa killen som finns!
Älskar dig!

Inga kommentarer: