fredag 15 april 2011

Mio på högstadiet

Efter gårdagens händelse var jag inte sugen på att lämna Mio på dagis och inte Martin heller så Mio fick följa med mig till jobbet. Det är ju kärleksveckan och då det inte är några vanliga lektioner så gick det jättebra. Mio var så duktig och jag tror att han charmade en hel del, både personal och elever. Mest uppmärksamhet fick han nog ändå när han hade dansuppvisning vid ros-ståndet där det spelades musik. Sömnen var väl det enda som blev lite lidande då han inte fick sova middag förrän vid 13 då Martin hämtade honom. Men det gick ju det med! När jag sedan slutade åkte jag och möte upp grabbarna hos Mios faster och kusiner. Det var så varmt idag att vi kunde sitta ute i t-shirt och linne! Härligt! Men åh vad jag vill ha eget hus!

Inga kommentarer: