torsdag 7 februari 2013

3 år 10 månader

Peppar peppar, det känns som om det finns hos om friskhet. Vi är inte alls 100% återställda men vi är nog på bättringsväg. Jag känner mig till och med så pigg att jag ska försöka återuppta min träning till helgen.

Idag är Mio 3 år och 10 månader. Kan ni fatta att han om två månader blir 4 år!?! Martin och jag kollade på små filmsnuttar häromdagen på när Mio var ungefär lika gammal som Charlie är nu och det är svårt att förstå att den där lilla lilla killen är Mio! Det känns som det är så sjukt längesen Mio började gå och vi flyttade ifrån vår första lägenhet i stan till en lägenhet i Bomhus. Att tänka på när Mio var en riktigt liten bebis eller när jag var gravid med honom känns som en evighet sen. Och att då tänka på åren innan, då det bara Martin och jag, ja det kan jag inte ens beskriva med ord hur avlägset det känns! Olika situationer, olika platser, olika år, men alla lika betydelsefulla och kära! Hoppas på många många fler fina minnen och upplevelser med min drömkille (som jag aldrig trodde jag skulle få) och våra barn!

Inga kommentarer: