onsdag 6 februari 2013

Kläder till barnen

Förkylningen går intte över och det sätter stopp för Charlies och min planerade lekdate med Jenny och hennes lilla Stella imorgon. Vill inte riskera att smitta dem så nu har vi skjutit fram det till på måndag. Hoppas vi mår bättre då. Både för att kunna umgås med vänner men också för att inte smitta ner mamma och pappa heller som kommer upp och hälsar på på onsdag.

Var på meandi-party förra veckan ju och idag hade kläderna kommit. Varsin dinosaurietröja till pojkarna och en vårmössa till mig. Mio blev så glad över tröjan och ville prova den direkt :) Priset för det? Ja... 600... lite dyrt men jag tänker på att det är mycket bra kläder, miljövänliga med ekologiskt bomull och utan några kemikalier! Beställde även hem 2 par jeans till pojkarna och en tröja från Villervalla igår, och samma sak där, ekologisk bomull och utan farliga kemikalier. De hade bra rea så för allt det betalade jag bara 400 kr. Som sagt det blir lite pengar och eftersom det kostar mera med märken som dessa så kan inte barnens garderober bara bestå av sådana kläder men jag skulle ju inte bli ledsen om de gjorde det :)

Inga kommentarer: