måndag 25 mars 2013

Måndag v 13

Charlie sov faktiskt bra inatt, vaken 2 korta stunder och sedan pigg vid halv 5. Typiskt nog vaknade jag varje timme, antagligen för att min kropp är van vid det.

Måndag igen och under morgonen/förmiddagen har jag hunnit, tvätta 2 maskiner, hängt in i torkskåpet, satt på och plockat ur diskmaskinen, dammsugit och plockat i köket. Igår var jag även duktig och gick och slängde alla miljoner glasburkar (charlies matburkar) där de hör hemma. Det är något konstigt med vårt hem, för hur mycket vi än plockar och städar är det aldrig tillräckligt, och varje morgon är det återigen stökigt! hur gör folk som alltid verkar ha de så rent och fint!

Nu sover Charlie sedan en timme tillbaka, igentligen brukar han inte sova förrän efter 11 men är man vaken vid halv 5, ja då blir man lite trött :) Mio leker på sitt rum och jag sitter alldeles själv i soffan!
 När Charlie blir trött pillar han på sitt öra, och när han ska sova är det snuttefilten som är ett agmlat fult örngott som gäller. Älskar sådana små grejer som är "han"!

Inga kommentarer: