fredag 12 april 2013

Vad är det som är fel?

Jag undrar hur vår lilla kille mår egentligen. I flera dagar (även innan sprutan) har han varit såå ledsen och gråtit mest hela dagarna (och nätterna). Har bara velat bli buren och gråtit förtvivlat om jag satt ner honom på golvet eller satt honom i vagnen. Sovit dåligt även på dagen. Gick till öf igår för att jag tänkte att Charlie skulle vara lite nöjdare då eftersom han brukar älska det men han satt bara i mitt knä och tittade. Ställde honom upp men han vägrade utan benen bara vek sig! Igår var även första gången någonsin som han inte ville äta nåt, Nä nä sa han och skakade på huvudet!

Inatt har han ännu en gång varit vaken mest hela tiden. Någon gång mellan 5-5.30 somnade han ordentligt och sover fortfarande. Så nu sitter jag här och velar om jag ska väcka honom eller inte? Gör jag det kanske han är jätteledsen för att han är så trött men låter jag honom sova kanske han inte kan sova middag förrän väldigt sent vilket också då blir att han blir väldigt svårsövd ikväll. Små men viktiga beslut för en mamma. Tror ändå han får sova en litens tund till så får vi ta kvällen som den kommer.

1 kommentar:

ami sa...

Stackars lille Charlie då! Så svårt när de små inte kan förklara vad som inte känns bra. Hoppas dagen blir bra.

kram!