fredag 24 oktober 2008

Egentid

Dagen igår var kanonbra. Jag fick fira den med dom viktigaste personerna i mitt liv. Mamma, pappa och Totto. Självklart saknade jag brorsan och co. Vi pratade och skrattade och hade det jättemysigt. Men när mamma och pappa gått blev jag lite ledsen. Jag hade nog klarat mig från tårarna om inte Totto som vanligt när jag tänker och funderar frågar hur det egentligen är med mig. Han känner mig så väl :) Jag mår jättebra här och jag är så lyclig med Totto men visst saknar jag min familj. Jag har aldrig varit ifrån dom mer än högst två veckor. Och det har väll skett ett par gånger bara. Idag känns allt bra igen och jag ska nu gå över gatan till mammas och pappas hotell och äta frukost. Männen jobbar idag så mamma och jag ska ha dagen helt för oss själva :)

Älskar dig mamma <3

Inga kommentarer: