söndag 26 oktober 2008

Myshelg

Nu har mamma och pappa åkt hem. =( Kommer sakna dom mycket. Har haft det så jättemysigt hela tiden med dom. Saknar bror, svägerska och barnen också. Men förhoppningsvis åker vi hem och hälsar på om 2 veckor bara. <3

Jag har fått/köpt massa nya kläder också. Jacka, skärp, strumpbyxor, benvärmare, skjorta, kjol, stickad tröja och stövlar. Inte alls min stil förut men nu känns det jättebra, roligt och fint.

Tyvärr så fick Totto och jag ta en sväng till akuten igår eftermiddag när vi varit ute och ätit mat med mamma och pappa. Har haft så ont i ryggen och magen de sista dagarna. Jag misstänkte att det var njursten men jag ville ändå vara på den säkra sidan och kolla upp det. Fick göra ultraljud på njurarna och det visade att jag hade rätt. Jaja sålänge det håller sig såhär så är det okey. Hoppas bara stenen kommer ut snart utan mer smärta.

Inga kommentarer: