söndag 12 oktober 2008

Full helg

Helgen har gott i ett. När Totto slutade i fredags gick vi ner på stan för att köpa present och lite till hans mamma som vi firade när vi var bjuda där på middag på kvällen. Igår åkte vi båt över till Tottos syster och mans sommarstuga för att fixa det sista innan vintern. När vi kom hem igen var det bara att slänga i sig lite mat och iväg igen. Då var det hockeymatch som gällde. Brynäs-Södertälje. Har aldrig vait på en så stor match innan (antar att kusins och mitt besök på vimmerby hockey inte räknas) så det var jätteroligt och något jag gärna gör om.

Tyvärr har jag självklart lyckats att bli sjuk under helgen. Ont och hes i halsen som aldrig förr och snorig, så vi hade tänkt ha en slödag idag. Men när jag pratade med pappa i telefon i fm för att få lite hjälp med tv:n och datorn så sa han att han kunde komma hit. Han jobbar ju "bara" 8 mil härifrån nu så det gjorde han :) Han lyckades fixa allt och så bjöd vi på lite kaffe och fika :) Älskar min pappa <3

Nu ska vi äta lite god mat som vi fick med oss av svärmor i fredags och titta på 2 avsnitt av The ultimate fighter!! Yeahh :)

Inga kommentarer: