söndag 19 oktober 2008

Det jag vill folk ska veta

Kunde inte låta bli att gå förbi affärerna idag med. Jag blev så nöjd med det jag köpte igår så idag hittade jag en jättefin lång stickad grå/vit tjock tröja med stor krage och så ett par grå/svartrandiga strumpbyxor till :) Känns så roligt och skönt att få köpa lite nya snygga och bekväma kläder.

Träffade Tottos kompisar Anders och Jana från igår på stan och hann snackade lite med dem innan det var dags för dem att fara hemåt. Totto och jag gick och köpte med oss pizza hem och tittade på The ultimate fighter.

Nu har jag snackat lite med en tjej som jag känner. Hon visste saker som jag inte visste att hon visste. Inte för att det gör nåt att hon vet det hon vet, inte alls! Det e en go tjej. Men det skulle vara kul om jag fick berätta det jag vill folk ska veta för de jag vill ska veta det först innan någon annan berättar det jag vill berätta :) Hängde ni med ;)

Inga kommentarer: