torsdag 30 juni 2011

Det jag skrev igår får jag skriva idag

Blogger var dum igår, så nu prövar jag igen....

2 veckor var vi i Småland och åkte hem lagom till det fina vädret kom. Men en heldag på stranden fick vi i Västervik. (Mio fortsätter fråga efter mormor och Becci och det är svårt att förklara att de är långt borta och inte kan hälsa på just nu.)

Idag är det 3 veckor tills vi får tillträde till huset. VÅRAT HUS! Shit vad konstigt det låter, har nog inte förstått det än. Packningen går inget vidare, men vi måste verkligen börja ta tag i det där nu. Framförallt förrådet... Något som är desto roligare är att titta på nya möbler. Helst skulle jag vilja ha allt på en gång men det blir kanske lite svårt. Först blir det nya madrasser, säng, utemöbler och tapeter. Torktumlare och mitt fina vita ovala matbord får vänta lite :(

Gårdagen tillbringades vid havet och det var så skönt och jag njöt verkligen. Hade hoppats på en samma lika dag idag men tji fick jag...

Inga kommentarer: