måndag 13 juni 2011

Sista arbetsdagen närmar sig

Imorgon gör jag min sista arbetsdag innan sommarlovet, för ja jag hoppas ju fortfarande på att jag har ett jobb att gå tilbaka till i augusti. Men inget är säkert, det jag fått höra från rektorn är "det räknar jag med" så det är vad jag har att gå på. Men för att inte hänga upp mig eller oroa mig själv så har jag släppt det rätt bra. Jag ska njuta av sommaren, mina fina pojkar, familjen och vännerna och huset! Det som händer sen händer!

Imorgon är som sagt sista arbetsdagen och sedan väntar arbetsförmedlingen och bankmöte. På onsdag åker vi till småland och åh vad jag längtar! Hoppas, hoppas, hoppas det blir super duper väder!

1 kommentar:

ami sa...

Bra att du har kunnat släppa tankarna kring jobbet och hösten. (Håller tummarna här ändå.) :)
Njut av sommaren och så hoppas jag att vi kan ses snart! Ha det så gott i Småland!
kramkram