tisdag 14 juni 2011

Skitbilar!

Mitt liv är konstigt, det är alltid något som skiter sig när något går bra. Idag fick jag reda på att jag får vara kvar i höst, jätteglad blev jag! Nästan lika ledsen blev jag när bilen dog 2 timmar senare (fin-bilen alltså, inte mitt andra lilla bil-kräk) och våran planerade och efterlängtade smålandsresa nu är inställd tills vidare. BAJS!!! Usch vad ledsen jag blir! Denna vecka är min mamma ledig och sedan jobbar hon massa så det hade passat så bra att komma ner imorgon. Är inte ens glad längre för att det är sommarlov. För vad är sommarlov utan Västervik och familjen?? Jag vet att jag har MIN familj här hos mig men jag har längat så mycket och räknat ner veckorna och dagarna sedan i påskas, så att det nu blev som det blev gjorde mig väldigt besviken. Kanske mår jag bättre imorgon.... kanske känns det värre... vi får se när väl domen på bilen kommer, när nu det blir....

Inga kommentarer: