söndag 19 juni 2011

Iväg kom vi tillslut

Jag har varit utan dator fram till nu och jag har inte heller lärt mig hur jag bloggar från Iphonen,

Vi kom ner till Småland trots allt. Det var batteriet som var dött på våran bil så en transplantation gjordes omedelbart och därefter for vi ner. Vila fick han göra när vi kom fram. Skönt att komma "hem" även om jag hade hoppats på bättre väder, men än åker vi inte hem så hoppet finns kvar.

I morse gav vi ändå upp campinglivet och åkte hem till Malunn. Hälsat på bror och co gjorde vi och fick med oss en av deras 3 hem till mamma. Tv-spel med Martin var det som lockade även om jag fick en bamsekram.

Nu blir det lite söndasmys i soffan tillsammans med Martin. Mamma jobba, pappa jobbar (i Chile) och Mio sover så vi får klara oss själva.

God kväll

Inga kommentarer: