måndag 9 april 2012

Att man aldrig kan hålla k*ften

Jäkla skit, man ska aldrig säga att man har det bra eller att man är frisk för det slår ju aldrig fel att det vänder. Jäkla skit! Idag vaknade jag med halsont och snorig snok. IGEN! Har inte tid med detta! Jag vill föda barn... FRISK! Mio har inte varit på lika bedårande humör idag, okey, absolut inte förjävlig men inte lika lycklig som resterande dagarna.

Hoppas glassen hjälpte och att jag får sova redigt gött inatt så att denna skithals och snornäsa försvinner. Imorgon lämnar jag Mio på dagis och sedan far jag hem och bygger bo i soffan. Måste leta reda på någon bra film...

Känner att jag redan nu skulle kunna krypa isängs men lite tidigt kanske det är för det. Får hålla ut till 21 iallafall.

Glad påsk allihop

2 kommentarer:

Becci sa...

"Att ni aldrig kan hålla käften" fick lite hemska minnen när jag såg rubriken älskade syster! <3
Hoppas allt är toppen med er!

P.s jag saknar er!

Hokori sa...

Haha jag tänkte på det när jag skrev :) Här är allt mycket bra. Saknar dig massor! Hoppas ni har tid att komma ner till malunn där när du fyller år. Kram