onsdag 11 april 2012

Kom igen nu!

2 dagar kvar till beräknat bf men jag tror det kommer dröja 2 veckor! Är så UR-less på att bara gå och vänta att jag inte ens kan sova på nätterna. Jag som ALLTID slocknar meddetsamma! Tror jag ligger och känner efter och då spänner mig vilket leder till att jag inte kan sova. Bilden tog jag idag, undra om man kan bli större?? Idag har Mio och jag varit på bvc på 3 års-kontroll och han blev godkänd som 3 åring! Bra det ;) Trodde inte alls han skulle vilja prata med bvc-sköterskan men det gjorde han även om han var lite blyg och svarade lite försiktigt. Men jag är så stolt över honom! Även om han är hur trotsig som helst ibland så är han så fin, snäll och omtänksam så hjärtat svämmar över av kärlek!! <3

2 kommentarer:

ami sa...

Men ojojoj så stor du är! Och, så jättefin! :)

massor med kramar och hoppas förkylningen har gett sig.

Malin sa...

Vackra du!!

Kram!