söndag 8 april 2012

påsken 2012

Vilken härlig påsk vi har! Kanske inte vädret är det bästa men vardagen tillsammans med min familj har varit så bra. Inget trots och inga sura miner utan bara glatt humör! I fredags när vi var lediga hade vi påskäggsjakt. Vi vet att det egentligen är på påskafton man får ägg men eftersom Mio fyllde år då tyckte vi det var roligare att dela upp det lite.

Gårdagen var det fullt ös hela dagen. Sova fick vi göra till efter halv 7! och därefter blev det sång, frukost och paketöppning för våran stora lilla 3 åring! Under dagen hann vi med både kalas för Mio här hemma och på eftermiddagen blev det påskmiddag hos svärföräldrarna. Påskmiddag och hockey... kan säga att jag mest tittade på telefonen istället för tv:n.

Idag har vi varit iväg till hemlingby för lek, djurtittande och fika. Jag fryser ju som alltid men det värmer att se hur roligt Mio har när han springer och klättrar omkring :) Mitt lilla hjärta <3

Imorgon är ännu en dag då vi är lediga allihop och jag hoppas på en lika bra dag då!

Inga kommentarer: