måndag 2 april 2012

Livet är underbart



Måndagen gjord och jag hade samma jobbångest igår som jag hade förra söndagen men lika som förra måndagen försvann den och jag har nu nog skjutit ännu en dag på min föräldrarledighet. Jag kan ju faktiskt jobba ons också ;) men sen, då lovar jag att jag ska gå hem!

I går kom vi äntligen iväg till badhuset med Mio. Vi har pratat om det länge men med feber, öroninflammation om vart annat så har det bara skjutits på så det var extra roligt att det blev av nu. Mio var så glad och hoppade hela vägen från parkeringen till badhuset och skrek jippi. Vi hade det hur mysigt och roligt som helst och i sådana stunder känner jag verkligen hur lycklig jag är med min familj! Jag kan inte tänka mig någonting som skulle kunna göra mig lyckligare! Jag är tokkär i mina killar! Och jag tycker fortfarande att Martin är den snyggaste killen i stan ;) Livet är underbart!!

Inga kommentarer: