fredag 10 maj 2013

Min man!

Lite saker har skett sedan jag skrev sist...

Vi åkte till Småland och hälsade på nära och kära och det var ett väldigt mysigt besök där vi hann träffa både släkt och vänner utan att det blev alltför stressigt. Bäst av allt var att få träffa och krama om min mormor och morfar som inte alls mår speciellt bra. Och att  få träffa Malin och lille Truls. Åh vad jag skulle vilja bo närmare dem!
 Vi for hem på söndagen och så började jag jobba på måndagen medan min man fick ta över föräldarledigheten. Ja för min man är han nu, på riktigt :) I onsdags sa vi ja till varandra i statshuset i Gävle. Enkelt, pirrigt, fint, känslosamt och personligt. Precis som vi <3>

                                                                       Maj 2007
                                          
                                                                  Maj 2013


Ända sedan vi träffades hösten 2006 har jag vetat att det är dig jag vill ha och att det är dig som jag vill leva hela mitt liv med! Vi har haft det så bra tillsammans även om det inte alltid varit lätt alla dagar. Vi har kämpat för varandra och jag vet att vi kommer fortsätta kämpa för oss och vår framtid tillsammans! Jag älskar dig! Jag kan vara mig själv med dig och du får mig att skratta och må så bra. Du får mig lugn när jag är upprörd och glad när jag är sur. Du har gett mig de två finaste pojkarna i världen! Du är min pojkvän, mina barns far och min bästa vän! Jag älskar dig!!!

3 kommentarer:

ami sa...

Åh!!! Så fina ni är och så jättefint skrivet! Ett jättegrattis till dig och din man!!!

kram!

Unknown sa...

Så fina bilder!! Jag önskar också att man kunde slänga över ett rep till Gävle, dra te redigt ordentligt och så flyttades våra städer närmare varandra :)
Det hade varit så otroligt härligt att få dela varandras vardag! :)

Återigen stort grattis frugan! Ni är jättevackra!
KRAM!

Unknown sa...

Så fina bilder!! Jag önskar också att man kunde slänga över ett rep till Gävle, dra te redigt ordentligt och så flyttades våra städer närmare varandra :)
Det hade varit så otroligt härligt att få dela varandras vardag! :)

Återigen stort grattis frugan! Ni är jättevackra!
KRAM!