fredag 17 maj 2013

Mitt hjärta!

Åh vad trött jag blev nu när jag satte mig i soffan... skönt att det är fredag! Andra veckan gjord och det känns bra! Jag trivs med att vara tillbaka på jobbet och Martin trivs jättebra med att vara hemma med barnen. Perfekt ju! Och barnen då, vilka underbara pojkar vi har! Jag blir alldeles tok-lycklig när jag kommer hem från jobbet och ser barnen stå i fönstret och vinka frenetiskt och hoppa av glädje för att de ser mig! Då småspringer jag de sista stegen och de möter mig i dörröppningen med massor av pussar och kramar!! Mitt hjärta smälter då!!! Sann lycka att få stå där i hallen och pussa och krama min 3 killar!

Som sagt så sitter jag nu i soffan, Charlie sover och Martin och Mio är fortfarande hos "faster-Linda" med familj. Vi har varit där under eftermiddagen och kvällen och grillat och haft det trevligt. Men framåt 19 började Charlie bli så trött att jag bestämde mig för att gå hem och lägga honom. Mio älskar att vara med kusin Ludwig så det kan nog dröja en liten stund till innan de kommer hem. =)

2 kommentarer:

china sa...

Blir så glad att ni har det så gott. Älskar dig !!!

Hokori sa...

Älskar dig mamma! <3