tisdag 28 maj 2013

Vardagens vardag

Jisses så trött jag är efter denna natt och dag. Charlie vaknade när Martin och jag skulle krypa i sängs igår och sedan gick det inte att söva om honom. Vid 24 la ja mig i Mios rum och sov till 5 då Mio tyckte det var morgon! Arbetsdagen idag har vi tillbringat på Alborgen (som Boda borg) där vi har lekt av oss och grillat korv med våra fina elever. En väldigt lyckad dag där! När vi kom hem därifrån slutade ungdomarna medan vi vuxna fick gå på föreläsning till klockan 17. Måste väl erkänna att kikade på klockan emellanåt även om det faktiskt var intressant.

Hem, mat, mys i soffan, välling och läggning av båda barnen... det var vad jag hann med idag... lite tragiskt faktiskt. Men snart är det sommar och ledighet och det ser jag fram emot väldigt mycket!

En nyvaken liten kille! Finaste Charlie!


Inga kommentarer: