tisdag 31 december 2013

Årets sista dag

Det känns som detta år har varat jättelänge! Känns som en evighet sedan jag var mammaledig och kämpade mig igenom all snö till och från förskolan med Mio och en liten Charlie. Kanske det beror på att så mycket saker hände. Mammaledig, börja jobba på gamla jobbet, gifta mig, sommarlov med Grekland och Småland, allt detta med mormor, börja nytt jobb, skola in Charlie, Martins morfar som gick bort och min morfar som blivit så sjuk. Ja det är mycket som hänt detta år och det fortsätter ju tyvärr nästa år också. Men allt har ju inte varit dåligt! Nej mycket har varit väldigt väldigt bra och det tycker jag är viktigt att komma ihåg. Jag gifte mig med min drömkille och vi hade en underbar sommar med sol, träning, semester, film och mycket skratt.

Tack älskling för vårt 7?:e år tillsammans!

                                                                         Julen 2012

                                                         8 maj 2013, jag blir fru Friberg
 

                                              Sommaren som bestod av mycket bad och sol

                                                             En ljus Mio efter sommaren...

                                               ...och en ännu ljusare och långhårigare kille.

                                            Så olika, lika fina och så älskade!

                                              De sötaste jultomtarna jag någonsin sett!

Gott nytt år!

Inga kommentarer: